2013. december 13., péntek

Gyömbéres forró csokoládé - Blogkóstoló 13.


Ismét elérkezett a Blogkóstoló, amit én nagyon szeretek. Egyrészt, mert izgatottan várom, hogy tőlem mi fog készülni, másrészt, hogy a szerencse kit fog nekem szánni. Az idei játék háziasszonya Csak, mert szeretem..., aki finomabbnál finomabb ételekkel kápráztat el minket mindig. Érdemes bekukkantani hozzá. :)
 A párom, akitől pedig kóstolhattam, nem más mint Receptnapló. Receptnaplóval már találkoztam itt-ott és ki is néztem tőle egy finom italt, ami ilyenkor karácsonykor elengedhetetlen és már régóta ki szerettem volna próbálni. A receptet picit az én ízvilágomnak megfelelően alakítottam. Az eredeti receptet itt találhatjátok meg. Érdemes bekukkantani hozzá, mert elég gyakran süt finomságokat!
Köszönöm szépen a receptet! :)A forró csoki krémes,sűrű állagú lett.. ahogyan én szeretem! Nem lehet nem kipróbálni! :) 


Aki pedig szeretne ilyen gyönyörű pálcikákat és rénszarvast, az érdeklődjön Aranycérnánál bátran! :)




Adag:

Kettő 3 decis csészényi






Hozzávalók:


3 dl tej
1,5 dl tejszín
10 dkg étcsokoládé
1 evőkanál kakaós pudingpor
vanília rúd
fahéj
gyömbér


Elkészítése:

1. A tejet, a tejszínt és a vanília rúd kikapart magját egy lábasba tesszük és lassú tűzön hevítjük. 

2. A csokoládét eközben vízgőz fölött megolvasztjuk, majd a tejhez öntjük és hozzáadjuk a fahéjat.



3. A láng hőmérsékletét ne növeljük. Folyamatosan keverjük, majd egy kis bögrébe szedjünk ki egy picit, abban keverjük el a pudingport és öntsük vissza az "italunkhoz". Ha elértük a kapott sűrűséget, akkor gyömbérrel ízesítsük.

4. A kész forró italt öntsük bögrékbe, nyomjuk rá tejszínhabot, díszítsük és fogyasszuk!

Jó étvágyat hozzá! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon finomságosat készítettél, a képek pedig szuperek :) Kedves szavaidat pedig köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm,h elkészíthettem tőled ezt a finomságot, nem utoljára.. és szerintem majd mást is fogok tőled készíteni! :))

      Törlés