2014. április 27., vasárnap

Babaváró torta

Csongor babaváró bulijára készült ez a torta, remélem neki is tetszeni fog majd... :D Az első emeletes tortám, kicsit izgultam is főleg amikor a felső szintet tettem az alsó részre, de jelentem sikerrel jártam! Ilyenkor olyan megkönnyebbülés járja át a testemet, hogy azt elmondani nem lehet. :D 

Az alsó rész ízvilága főzött csokikrém eperszeletekkel, a felső torta pedig fekete-erdő ízesítést kapott kakaós piskóták között. 

Jöjjön hát a torta képekben! :)




- fromJuci -

11 megjegyzés:

  1. Hello, nagyon szuperul nez ki a tortad. :) az a kerdesem, hogy mivel Vontad be Es a be vonat ala tettel e valamit? Koszi Elore is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm szépen! :) Igen, minden ilyen bevonat alá kell tenni egy réteget, amin megtapad a burkolómassza. Én ez alá porcukrot + margarint kevertem ki 1:1 arányban, és miután végig bevontad mindenhol be kell rakni kicsit a hűtőbe, hogy megszilárduljon. A bevonat pedig unidec tortaburkoló massza, és ha nyújtod akkor ez alá is vagy porcukort vagy keményítőt kell szórni, hogy ne tapadjon le miközben dolgozol vele. :) De csoki ganache-t is szoktak alá rakni az pedig: tej vagy fehér vagy étcsoki ugyanannyi tejszínnel, mint a csokoládé. A tejszínt megmelegíted (de nem forralód) és ráöntöd a csokoládé kockákra, majd elkevered benne, kihűtöd... berakod a hűtőbe és másnap robotgéppel kihabosítod, de ez tölteléknek is tök finom. :)

      Remélem tudtam segíteni! :) Szép hétvégét! :)

      Törlés
  2. Haho, a Heten ket torta is keszult nalunk. :) az egyikbe a tejszin+csoki kremet raktam. A masikba Pedig a fozott csoki kremet. Mind a ketto nagyon finom lett. Orulok, h ra talaltam az oldaladra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de jó! :) Ennek nagyon örülök! :) Csinálok ám majd még csokis krémeket... csak ki kell várni, mert most vizsgázok. :) Nagyon szuper, hogy mindkettő bejött! :) :)

      Törlés
  3. Sok szerencset a vizsgaidhoz. :) most vasarnapra meg Egy torta var ram. A Kis lanykam lesz Egy eves. Neki keresek most Egy gyumolcsos, joghurtos tortat. Majd Kesobb ujra megnezem, h Milyen ujdonsagokat csinalsz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Én csináltam itt is tejszínes-joghurtos epreset, az epret le lehet cserélni másra nyilván :) Ami a receptben van, az egy 18 centis formához elegendő mennyiség, de fel lehet szorozni és akkor több lesz belőle, attól függően, hogy te mennyit szeretnél készíteni belőle. :) Múltkor ezt úgyis megcsináltam, hogy sütöttem egy teljes tortakarikát, 3 félbe vágtam és az alsót beleraktam a formába, arra a krém, akkor piskóta, krém, piskóta és tökre szépen megdermedt... de ugye úgy is lehet,h alul vékony piskóta és rajta a krém. :)

      http://fromjuci.blogspot.hu/2014/05/tejszines-joghurtos-epertorta.html

      Boldog születésnapot neki! Igazi kis hölgy akkor már! :) :)

      Törlés
  4. Haho, Es az epres joghurtos tortat is meg csinaltam. Finom lett. Csak Egy kerdes merult fel. Az alaptesztaba direkt Nincs sutopor? Lapos lett, de Jo volt az allaga. :) a Masik Pedig az, h a Krembe a felenel is kevesebb cukrot tettem. Az Egy evesem imadta. A tobbiek is.
    A kovetkezo kihivas a sutinyaloka lesz. :) az az meg Egy kerdes. Gluten mentes tortat csinaltal mar? Koszonom szepen az osszes segitseget

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Direkt nincs benne sütőpor... ha ki tudom kerülni akkor nem szoktam használni. Annak direkt laposnak kell lennie... azt hiszem h bele is írtam a receptbe hogyha magasabbat akarunk akkor szorozzuk,... mert kétféle joghurtos torta van: az egyik,h alul egy vékony piskóta azon a töltelék, és ami 3 piskótás és közte a töltelék.. :) Igen, nekem is cukros lett de másoknak ízlett... úgyhogy valószínűleg legközelebb én is csökkenteni fogom :)

      A sütinyalóka az nagyon finom. Ha van kedved akkor küldhetsz róluk képet, a facebookon is fent vagyok és oda szoktam kirakni őket :)

      Nem még nem, azokon majd most szeretnék kísérletezgetni h kicsivel több időm lett, diabetikusat is szeretnék majd készíteni. :)

      Törlés
  5. Szia,

    Lehet is Tőled ilyen tortát rendelni ?

    Köszi ,
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Viki! :)

      Igen, lehet de inkább írj ide nekem egy e-mailt: judit.melykuti@gmail.com :)

      Szép napot!

      Juci

      Törlés